HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 The pretty scale

Go down 
AuthorMessage
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 8:38 am

I have posted this on facebook and thought it would be fun on here.

i scored 78% pretty lol

http://www.prettyscale.com/#.T4WjhyHOzRU.facebook

_________________
Back to top Go down
View user profile
iiCoMeAtMeBr0

avatar

Posts : 353
Join date : 2011-10-24
Age : 29
Location : Wolverhampton

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 8:40 am

88%, somthing is wrong with this site...
Back to top Go down
View user profile
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 8:43 am

DoG InFeRT1L3 wrote:
88%, somthing is wrong with this site...
Now i really feel good about myself lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
Starship Angel

avatar

Posts : 229
Join date : 2011-11-03
Age : 27
Location : South Wales

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 10:02 am

I got 62% which is bullshit, we all know I'm dazzling to look at!
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/Lexxiespans
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 10:07 am

DoG Queen wrote:
I got 62% which is bullshit, we all know I'm dazzling to look at!
i beat lex! thats made my day lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
Starship Angel

avatar

Posts : 229
Join date : 2011-11-03
Age : 27
Location : South Wales

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 11:01 am

I'm gonna try another photo, if i dont get 100% we know its full of shit Wink
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/Lexxiespans
Starship Angel

avatar

Posts : 229
Join date : 2011-11-03
Age : 27
Location : South Wales

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 11:03 am

87% on another picture.
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/Lexxiespans
DoG Twiztid
Clan Member
avatar

Posts : 738
Join date : 2011-01-31
Age : 29
Location : Northampton

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 11:08 am

99% for me Very Happy

_________________
^^
Back to top Go down
View user profile https://www.youtube.com/beardz22
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Wed Apr 11, 2012 11:14 am

so as it stands I'm the ugliest one in the clan. Sad

_________________
Back to top Go down
View user profile
iiCoMeAtMeBr0

avatar

Posts : 353
Join date : 2011-10-24
Age : 29
Location : Wolverhampton

PostSubject: Re: The pretty scale   Thu Apr 12, 2012 12:32 am

Alan1972 wrote:
so as it stands I'm the ugliest one in the clan. Sad

Nothing new there mate Wink
Back to top Go down
View user profile
DoG SubSonic
Clan Member
avatar

Posts : 248
Join date : 2011-01-23
Age : 45
Location : Hull East Yorkshire

PostSubject: Re: The pretty scale   Thu Apr 12, 2012 5:14 am

88% lol webcam must be fucked lol
Back to top Go down
View user profile
DoG Tampax
Clan Leader
avatar

Posts : 903
Join date : 2011-01-23
Age : 31
Location : bradford

PostSubject: Re: The pretty scale   Thu Apr 12, 2012 8:10 am

93% ur all ugly as fuck im a beast Very Happy

_________________

Back to top Go down
View user profile
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Thu Apr 12, 2012 9:28 am

I just scord 91% beautiful! lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile
Starship Angel

avatar

Posts : 229
Join date : 2011-11-03
Age : 27
Location : South Wales

PostSubject: Re: The pretty scale   Mon Apr 16, 2012 10:44 am

I just had 94% on a terrible webcam photo Wink Natural beauty see!
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/Lexxiespans
DoG Bum hole

avatar

Posts : 545
Join date : 2011-05-10
Age : 26
Location : Mankychester

PostSubject: Re: The pretty scale   Mon Apr 16, 2012 11:48 am

88 % faggots
Back to top Go down
View user profile
iTz BoNkErS x

avatar

Posts : 14
Join date : 2012-04-26
Age : 30
Location : Newcastle, England

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Apr 29, 2012 4:51 am

i got 88% both times and im i get offers from modelling agencies!! wtf! fucking morons, im gonna stab the creator with a wodden spoon!!


Last edited by iTz BoNkErS x on Sun Apr 29, 2012 4:56 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile https://en-gb.facebook.com/people/Kyle-Davidson/655027115
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Apr 29, 2012 4:56 am

iTz BoNkErS x wrote:
i got 88% both times and im an ex model, wtf! fucking morons, im gonna stab the creator with a wodden spoon!!
lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile
iTz BoNkErS x

avatar

Posts : 14
Join date : 2012-04-26
Age : 30
Location : Newcastle, England

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Apr 29, 2012 4:59 am

Alan1972 wrote:
iTz BoNkErS x wrote:
i got 88% both times and im an ex model, wtf! fucking morons, im gonna stab the creator with a wodden spoon!!
lol!

It's not even funny its depressing coz i looked underneath where they have the facebook comments and some complete fucking horror got 92%, tbh i wouldnt have touched her with a stolen dick and wudda been lucky if i rated her 9.2%....major errors going on with that site like!! haha rant over Smile
Back to top Go down
View user profile https://en-gb.facebook.com/people/Kyle-Davidson/655027115
Alan1972
Clan Member
avatar

Posts : 446
Join date : 2011-01-23
Age : 46
Location : Essex

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Apr 29, 2012 5:03 am

iTz BoNkErS x wrote:
Alan1972 wrote:
iTz BoNkErS x wrote:
i got 88% both times and im an ex model, wtf! fucking morons, im gonna stab the creator with a wodden spoon!!
lol!

It's not even funny its depressing coz i looked underneath where they have the facebook comments and some complete fucking horror got 92%, tbh i wouldnt have touched her with a stolen dick and wudda been lucky if i rated her 9.2%....major errors going on with that site like!! haha rant over Smile
i got 91% so i have to beleve it lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
iTz BoNkErS x

avatar

Posts : 14
Join date : 2012-04-26
Age : 30
Location : Newcastle, England

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Apr 29, 2012 5:11 am

Alan1972 wrote:
iTz BoNkErS x wrote:
Alan1972 wrote:
iTz BoNkErS x wrote:
i got 88% both times and im an ex model, wtf! fucking morons, im gonna stab the creator with a wodden spoon!!
lol!

It's not even funny its depressing coz i looked underneath where they have the facebook comments and some complete fucking horror got 92%, tbh i wouldnt have touched her with a stolen dick and wudda been lucky if i rated her 9.2%....major errors going on with that site like!! haha rant over Smile
i got 91% so i have to beleve it lol

Well you would believe it wouldn't ya! haha
Back to top Go down
View user profile https://en-gb.facebook.com/people/Kyle-Davidson/655027115
DoG SubSonic
Clan Member
avatar

Posts : 248
Join date : 2011-01-23
Age : 45
Location : Hull East Yorkshire

PostSubject: Re: The pretty scale   Sun Oct 07, 2012 11:51 am



I got 2 %

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The pretty scale   

Back to top Go down
 
The pretty scale
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» He lost his pretty girl.....
» Elliot Matthews
» For JKH Small Scale Investors

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Death or Glory :: Forums :: General Chat :: Off Topic-
Jump to: